Dağıtım Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı PTT Kargo

Son dönemde PTT kargo takip terimleri değiştiriliyor. Bunlardan en sonuncusu PTT kargo takip sayfasındaki Dağıtım Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı ifadesi oldu. PTT kargo takip sayfasında karşımıza çıkan ifade Dağıtım Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı ne demek bu yazımızda bahsedeceğiz.

Dağıtım Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı Ne Demek?

PTT kargo, teslim adresinde alıcıyı bulamadığı zaman anlamdırmakta zorlandığımız Dağıtım Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı ifadesini yazmaktadır. PTT kargo takip sayfasında gördüğümüz bu ifadenin Yurtiçi kargonun “geldik ama evde yoktunuz” ifadesine eşit olduğunu söyleyebiliriz.  Son dönemde evde olunduğu halde adreste bulunamadı olarak girilen kargolar hakkında oldukça şikayet geliyor. Kapıya haber kağıdı da bırakılmayabiliyor. Bu konuda elden gelen bir şey ne yazık ki olmuyor. Kargonuzu nasıl teslim alabileceğinizi yazımızın devamından öğrenebilirsiniz.

Tekrar dağıtıma çıkacak mı?

PTT kargo teslim edilemeyen kargoları tekrar dağıtıma çıkarmaz. Dağıtım Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı ifadesini gördükten sonra kargonuz tekrar dağıtıma çıkmayacaktır.

PTT Kargo Takibi

PTT Kargo Takibi
PTT kargo takip kodunuzla gönderi takibi yapabilirsiniz.

PTT Kargo Gönderi Takibi

Takip kodunuz:

Ne zaman teslim edilir?

Kargoyu PTT şubesinden bizzat teslim almanız gerekmektedir. Kargoların PTT şubesinde bekletilme süreleri değişiklik göstermektedir. Kargonuzu teslim almak için 3 iş gününü geçirmemenizi öneririz.

Kargom nerede?

Dağıtım Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı ifadesini gördükten 1 gün sonra PTT kargo takip sayfasından kargonuzun hangi PTT şubesinde olduğuna dair bilgi alabilirsiniz. Bazı günler PTT kargo takip sayfasında hangi şubede bekletildiği daha erken gözükebilmektedir.

Subscribe
Bildir
7 Yorum
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ayıp be vallahi ayıp bu ptt kargonun yaptıgı son derece ayıp eve bile gelmediler şu yasakta bile evdeyiz pttavmden bir ürün aldım kargo takibimde dün dagıtıma cıktıgı yazıyor bir baktım evde olmamıza ragmen adreste yok kagıt bırakıldı yazıyor ne kagıt bıraktılar nede eve geldiler nede kargodaki telefonumdan aradılar işinizi düzgün yapın arkadaş şu salgında ben gelip o kargoyu şubedende almam rezil bir kargo ptt kargo o dagıtıcıyıda şikayet edecegim işini düzgün yapmıyor

Ne kadar saçma bir şey evde olduğum halde kargom gelmiş ama kimse evde yokmuş sabahtanberi kargoyu bekliyorum yazıklar olsun gerçekten diyecek bişey bulamıyorum

I have been waiting on my cargo over 3 months, finally I received the barkod to track my cargo, I was at home and the internet says that I wasn’t at home and they didn’t even leave a paper. This is so disturbing shame on you. Why do you like to make people suffer you dont know how important the documents I have been waiting for over 3 months. Why do you ask for phone number and email when you don’t even use it to contact people to let them know you have arrived.

SABAHTAN BERİ BEKLİYORUM NE KAPI ÇALDILAR NE BİRİ GELDİ UĞRAŞMIYORLAR BİLE GÖSTERİCEM BEN SİZE

Rezilliğin bu kadarı olmaz evimizden bir haftadır çıkmadan beklediğimiz halde evde yok kapalı ne demek.üstelik haber kağıdı da yok gelinmemiş ki dağıtım bu mu yani yazıklar olsun binlerce

PTT kargo bugün,evde olduğum halde adreste yok/kapalı-haber kağıdı bırakıldı şeklinde sisteme geçmiş.Ne müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorum ne de Altındağ dağıtım merkezine ulaşabiliyorum.Hizmet anlayışınıza minnettarım doğrusu…

Tam bir rezillik başka bir şey değil. Evde olduğum halde, evde olmadığıma dair kapıya not bırakıldığı bilgisini kaydetmiş siniz. Kendimden şüphe ettim acaba evdemi değilim. 🙄 Apartman kapısına inip baktım, kağıt falanda yok! Ben şimdi kargoma nasıl ulaşıcam ve ben niye kargo ücreti ödedim? Bu işi yapmıyacaksanız yapanlara bırakın lütfen bizide çok uğraştırmayın ! 😤😤😤😤😤😤